KasseRapportens Hjælpe Forum
KasseRapportens Hjælpe Forum
Forum forside | Brugerprofil | Registrering | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Kodeord:
Gem password
Glemt kodeordet dit?

 Alle fora
 KasseRapportens Hjælpe Forum
 Vedr. Overførsel til Revisors Finansprogram
 Problerm med overførsel til C5
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Support

posteringer 212

Skrevet - 24/10/2008 :  00:31:23  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej

Vi har problemer med overførsel af posteringer fra en tekstfil til C5.

Jeg får en meddelelse til sidst: "XXXXposter der ikke kan inlæses p.g.a. entydigt index" .

Har I nogle gode ideer til, hvad der kan være galt ?

Med venlig hilsen

Per

Support

posteringer 212

Skrevet - 24/10/2008 :  00:32:08  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Per,

Det lyder umiddelbart som om at posteringerne ikke bliver placeret rigtigt i C5'eren, og dermed resulterer i en fejl.

Umiddelbart vil jeg gætte på at den "opsætning" der styrer indlæsningen fra kasserapporten og til jeres C5 er blevet "ødelagt" eller uforvarent ændret.

Jeg vil foreslå at I prøver at genindlæse den skabelon, I oprindeligt indlæste i C5'eren vedr. kasserapporten, og dernæst forsøger at indlæse kundens posteringer igen.

Skabelon filen til C5 findes på jeres CD med KasseRapportens EksportModul. Alternativt kan den hentes fra hjemmesiden - www.KasseRapporten.dk - under punktet "Revisor Information".

Endelig kan det naturligvis også skyldes at I er kommet til at vælge et forkert format i forbindelse med konvertering af kundens posteriner via KasseRapportens EksportModul. Prøv evt. at køre kundens posteringer igennem EksportModulet endnu engang og sikre jer at I får valgt det rette udlæsningsformat - hvis I ikke allerede har prøvet dette.

Mvh.

Daniél
KasseRapporten.dk

Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
KasseRapportens Hjælpe Forum © KasseRapporten Til toppen af siden
 Image Forums 2001 Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.06