KasseRapportens Hjælpe Forum
KasseRapportens Hjælpe Forum
Forum forside | Brugerprofil | Registrering | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Kodeord:
Gem password
Glemt kodeordet dit?

 Alle fora
 KasseRapportens Hjælpe Forum
 Vedr. Overførsel til Revisors Finansprogram
 nyt edb anlæg - mangler eksportmodulet
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

Support

posteringer 212

Skrevet - 23/10/2008 :  23:33:36  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej.

I forbindelse med at vi har skiftet vores EDB anlæg ud med en serverløsning, er vores Eksportmodul desværre gået tabt. Er det ikke muligt at downloade et nyt, eller skal man bestille erstatningsmedie?

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Martin

Support

posteringer 212

Skrevet - 23/10/2008 :  23:34:37  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej,

Det er ikke muligt at downloade EksportModulet, da vi ikke udvikler på det produkt længere.

Du er velkommen til at bestille et erstatningsmedie til den version i tidligere har købt. Du skal dog være opmærksom på at EksportModulet ikke understøtter Windows VISTA.

I stedet kan jeg oplyse at EksportModul funktionen er indbygget i alle de nye versioner af KasseRapporten. Det kunne derfor evt. være aktuelt for jer at benytte en af de forskellige versioner af KassseRapporten som EksportModul i stedet - specielt såfremt I benytter Windows VISTA på den PC hvorfra i ønsker at konveretere kundernes kasserapporter til jeres finansprogram.

Lad mig vide om jeg skal fakturere og sende jer et erstatningsmedie, eller om I har behov for en løsning der fungerer under Windows VISTA

Mvh.

Daniél
KasseRapporten.dk
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
KasseRapportens Hjælpe Forum © KasseRapporten Til toppen af siden
 Image Forums 2001 Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.06